Malujesz zyskujesz w Bricomarche!

Klient / marka:

Akzo Nobel/Nobiles

Nazwa akcji:

Malujesz zyskujesz w Bricomarche!

Data:

15.05 – 15.07.2017

Komunikacja:

mat. POS, landing page

Konkurs w sieci Brico został zorganizowany jako wsparcie loterii ogólnopolskiej „Malujesz zyskujesz”, a aby wziąć udział w akcji wystarczyło zakupić w dowolnym sklepie sieci Brico dowolny produkt Nobiles i wysłać poprzez formularz zgłoszeniowy na dedykowanej stronie www (po uprzednim wpisaniu numeru dowodu zakupu potwierdzającego zakup produktów Nobiles w sieci Brico) życzeń urodzinowych z okazji 120-lecia marki Nobiles. Do wygrania w konkursie były karty przedpłacone o wartości 500 zł i 200 zł, a my byliśmy odpowiedzialni za część prawną akcji, logistykę nagród, kreację komunikacji oraz jej kompleksową obsługę. 

www