Konkurs konsumencki Finuu w sieci sklepów Netto

Klient / marka:

Bunge/Finuu

Nazwa akcji:

Lekkość wygrywania

Komunikacja:

plakat, wobbler, reklama w gazetce sieciowej

17 czerwca wystartował w sklepach sieci Netto konkurs konsumencki "Lekkość wygrywania!”, promujący produkt marki Finuu, który potrwa do 7 lipca 2024 r.

W akcji do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród:

Nagroda główna: 1x rower Plumbike

Nagroda I stopnia: 3x grill elektryczny Tefal 

Nagroda II stopnia: 20x bon do netto o wartości 200 zł

Aby wziąć udział w konkursie należy w trakcie trwania akcji kupić dowolny produkt Finuu w sklepie Netto, zachować dowód zakupu oraz przygotować przepyszne śniadanie z Finuu.

Następnie trzeba zrobić zdjęcie swojej potrawy i wysłać je na dedykowany do konkursu adres mailowy: konkursfinuu@1stline.pl

Komisja konkursowa wybierze najciekawsze zdjęcia, które zostaną nagrodzone! 

Regulamin Loterii dostępny tutaj

 

Agencja First Line Polska przygotowała "big idea" konkursu, jest prawnym Organizatorem konkursu i odpowiada za kompleksową organizację oraz koordynację akcji.

moduł