Konkurs B2B „Podgrzej zyski z Ploom!”

Klient / marka:

JTI Polska sp. z o.o./Ploom

Nazwa akcji:

Podgrzej zyski z Ploom

Komunikacja:

landing page, newsletter

8 lutego wystartował konkurs promujący produkty Ploom z portfolio JTI Polska Sp. z o.o. Akcja jest skierowana do detalicznych punktów sprzedaży należących do sieci Lagardere, w których konsumenci mogą zakupić produkty Ploom. Każdy punkt sprzedaży, aby wziąć udział w akcji musi zarejestrować się w konkursie, a następnie za sprzedaż produktów promocyjnych zbiera na swoje indywidualne konto punkty konkursowe. Nagrody otrzymają punkty sprzedaży, które na koniec konkursu zajmą najwyższe miejsca w rankingu uczestników.

Do wygrania:

100 x smartfon wraz z voucherami na zakupy o wartości 2 000 zł

50 x odkurzacz wraz z voucherami na zakupy o wartości 1 000 zł

140 x ekspres wraz z voucherami na zakupy o wartości 200 zł

Agencja First Line Polska jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę akcji (budowę strony www dedykowanej do konkursu, obsługę zgłoszeń, wydanie nagród, obsługa zapytań uczestników).