Konkurs "Podgrzej zyski z Ploom 2.0"

Klient / marka:

JTI Polska sp. z o.o./Ploom

Nazwa akcji:

Podgrzej zyski z Ploom 2.0

Komunikacja:

landing page, newsletter, komunikacja sms

First Line Polska kontynuuje obsługę marki Ploom z portfolio JTI Polska.

Od 1 sierpnia do 30 września trwa akcja pod hasłem „Podgrzej zyski z Ploom 2.0!”. Akcja skierowana jest do punktów sprzedaży działającymi pod markami należącymi do sieci Lagardere (m.in. Inmedio, Relay, 1-Minute). W drugiej edycji konkursu punkty sprzedaży zbierają punkty za sprzedaż promocyjnych produktów Ploom, a nagrodę gwarantowaną otrzymają te punkty sprzedaży, które w czasie trwania akcji zdobędą określoną liczbę punktów:

Próg I – elektryczna szczoteczka

Próg II – nowoczesny tablet

Próg III – multifunkcyjny robot kuchenny

Agencja First Line Polska jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę akcji (budowę strony www dedykowanej do konkursu, obsługę zgłoszeń, wydanie nagród, obsługa zapytań uczestników).