Konkurs konsumencki "Smaki, które łączą!"

Klient / marka:

Bunge/Kujawski i Wawrzyniec

Nazwa akcji:

Smaki, które łączą!

Data:

14.07 - 04.08.2025

Komunikacja:

moduł gazetkowy, kampania on-line, stand wolnostojący

14 lipca wystartował w sklepach sieci Lidl konkurs konsumencki "Smaki, które łączą!”, promujący produkty marki Kujawski oraz pasty Wawrzyniec, który potrwa do 4 sierpnia 2025 r.

W akcji do wygrania jest wiele atrakcyjnych nagród:

  1. Nagroda I stopnia: 5 x Termorobot MC Smart
  2. Nagroda II stopnia: 20 x Zestaw patelni Tefal Ingenio 
  3. Nagroda III stopnia: 100 x karta prezentowa do sieci LIDL o wartości 200 zł  

Aby wziąć udział w konkursie należy w trakcie trwania akcji kupić dowolny produkt Kujawski w szkle lub Wawrzyniec w sklepie LIDL, zachować dowód zakupu oraz napisać przepis na wyjątkową kolację z jednym z produktów promocyjnych.

Odpowiedź należy wysłać na dedykowany do konkursu adres mailowy: kujawski-wawrzyniec@1stline.pl

Komisja konkursowa wybierze najciekawsze przepisy, które zostaną nagrodzone! 

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Nasza Agencja przygotowała "big idea" konkursu, jest prawnym Organizatorem i odpowiada za kompleksową organizację oraz koordynację akcji.

kv