Loteria audioteksowa "Czas na wygraną!" dla Total Polska

Klient / marka:

Total Polska

Nazwa akcji:

Czas na wygraną!

Data:

01.04.2015 - 30.06.2015

Komunikacja:

promocyjna www, POS materials, prasa handlowa i konsumencka, mailing, kampania internetowa (fb, youtube, inne)

1 kwietnia ruszyła loteria dla produktów z portfolio Total Polska. Loteria potrwa do 30 czerwca br. Aby wziąć udział w grze należy w czasie trwania loterii zakupić lub wymienić w warsztacie olej Total, zachować dowód zakupu, a następnie zarejestrować numer z dowodu zakupu na dedykowanej loterii stronie www.czasnawygrana.pl lub zgłosić go za pośrednictwem sms na numer 70866 (koszt sms 0,62 zł z VAT). 

Na biorących udział w zabawie czekają atrakcyjne nagrody. Główną wygraną w loterii jest Citroën C4 Cactus, którego losowanie odbędzie się 1 lipca br. W cotygodniowym losowaniu do wygrania będą rowery Giant albo iPady Air 2 (Zwycięzca decyduje o wyborze nagrody). Dodatkowo każdego dnia wszystkie nadesłane prawidłowo zgłoszenia biorą udział w losowaniu  zegarka marki Timex.

 Loteria ma szerokie wsparcie reklamowe offline i online. Na promocyjnych produktach pojawią się naklejki informujące o loterii. O akcji będą również komunikować plakaty, ulotki, wobblery oraz  dyspensery, a także reklamy w wybranych tygodnikach opinii .

Loteria jest szeroko promowana również w mediach online. Od 1 kwietnia dostępny jest dedykowany akcji landing page  www.czasnawygrana.pl. Działania komunikacyjne są prowadzone również na profilu Facebook marki, stronie www.teamtotal.pl oraz na kanale YouTube marki.

First Line Polska jest odpowiedzialna za koncept kreatywny, prawna organizacje loterii, przygotowanie wsparcia komunikacyjnego oraz za prawidłowy przebieg loterii.

Zapraszamy do udziału!

kv dyspenser naklejka wobbler ulotka