Loteria audioteksowa "Złotobranie"

Klient / marka:

Colian/Śliwka Nałęczowska

Nazwa akcji:

Złotobranie

Data:

01.09.2019 – 30.11.2019

Komunikacja:

landing page, prasa handlowa, OOH, kampania on-line, social media, mat. POS, billboard sponsorski

Ruszyła ogólnopolska loteria promująca produkty Śliwka Nałęczowska  i Złota Wiśnia z portfolio Colian sp. z o.o. Loteria ma na celu zwiększenie sprzedaży promocyjnych produktów. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy dwukanałowy system przyjmowania zgłoszeń tj. przez sms i www. Aby wziąć udział w akcji należy:

- zakupić dowolny promocyjny produkt

- zgłosić się do udziału wysyłając sms o treści „Zlotobranie.numer z Twojego paragonu fiskalnego” na nr 70996 (0,62 zł z VAT) lub wypełniając formularz zgłoszeniowy na landing page akcji

Uczestnik po dokonaniu zgłoszenia natychmiast dowiaduje się o ew. wygranej (mechanizm instant win).

Do wygrania w loterii są karty przedpłacone o wartościach 100 zł/200 zł/500 zł oraz na koniec akcji złoty samochód Toyota Yaris. Pula nagród to 1 201 szt. nagród o wartości ponad 230 000 zł!

Regulamin akcji.

Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksowe przygotowanie loterii, jej sprawną obsługę, wysyłkę nagród oraz rozliczenie podatkowe wydanych nagród, jak również za przygotowanie całej kreacji oraz budowę landing page akcji.

kv www