Loteria Total i Elf 2017 – edycja trzecia!

Klient / marka:

Total Polska/Total i Elf

Nazwa akcji:

Loteria Total i Elf 2017

Data:

01.05 – 31.07.2017

Komunikacja:

mat. POSm, kampania on line, social media, prasa konsumencka, prasa handlowa, landing page, sticker na produkt, mailing

Trzecia edycja loterii total wystartowała 01 maja i okres przyjmowania zgłoszeń trwa do 31 lipca. W tym roku promujemy zarówno produkty Total jak i Elf.

Mechanizm loterii to instant win – tzn. uczestnik od razu po wpisaniu numeru dowodu na dedykowanej stronie www dowiaduje się czy wygrał. W puli ponad 1 000 sztuk nagród, w tym markowa odzież Aston Martin i bilety do sieci kin Cinema City. Dodatkowo ze wszystkich zgłoszeń na koniec loterii losujemy nagrodę główną – samochód Peugeot 208.

First Line był odpowiedzialny za „big idea” akcji, innowacyjny mechanizm (instant win), prawną organizację, kreację, logistykę akcji i jej kompleksową obsługę.

kv dyspenser na ulotki