W 2016 roku po raz pierwszy zorganizowaliśmy loterię promocyjną dla Mlekovity. Okazja była nie mała: 7 urodziny marki Wypasione :)
W akcji do wygrania jest ponad 7 000 nagród (!), takich jak voucher podróżniczy, karty przedpłacone, ekspresy Bosch, kubki z logo mlekovity, maskotki w kształcie krowy :) oraz zestawy produktów Mlekovita. A na koniec w wielkim losowaniu losujemy laureata nagrody głównej - samochodu Opel Astra!
Mechanika akcji - to bardzo prosta i popularna wśród konsumentów mechanika loteryjna "instant win". Aby wziąć udział w akcji, wystarczy zakupić produkt w promocyjnym opakowaniu i na specjalnej dedykowanej loterii stronie www.wypasionaloteria.pl wpisać kod z opakowania. Aby od razu dowiedzieć się o ew. wygranej, po wpisaniu niezbędnych danych na stronie wystarczy wybrać swój kawałek tortu i wcisnąć button "Poczęstuj się nagrodą" - animacja gry sie wtedy rozpocznie i konsument otrzyma informację czy wygrał czy może tym razem się nie udało :)
Cały koncept kreatywny, "big idea" loterii, prawna organizacja, komunikacja akcji (wraz z kampanią Tv) i kompleksowa obsługa była po stronie First Line.