Zrealizuj swoje marzenie!

Klient / marka:

Grupa Żywiec/Desperados

Nazwa akcji:

loteria promocyjna

Data:

23.05.2013 r. – 20.06.2013 r.

Komunikacja:

promocyjna strona WWW, POSm, secondary placement - stand, prasa handlowa sieci, kampania www

W 2013 roku po raz pierwszy pracowaliśmy dla marki Desperados. Akcja miała bardzo duże wsparcie w postaci materiałów POS oraz promocyjnej strony internetowej, poprzez którą uczestnicy zgłaszali swój akces do loterii. Za projekty graficzne, ich produkcję i dystrybucję , projekt i budowę strony www oraz wdrożenie panelu promocyjnego odpowiedzialna była agencja First Line.  Nagrodą główną w loterii było 10 000 PLN, a dodatkowo codziennie spośród wszystkich zgłoszeń losowaliśmy modnego iPoda. Mechanizm oparty był na zakupie trzech sztuk piwa Desperdos w sklepie sieci Tesco i zarejestrowaniu swojego zgłoszenia na dedykowanej stronie internetowej.

kv ulotka www