Żywiec. Spragnieni nagród?

Klient / marka:

Grupa Żywiec/Żywiec

Nazwa akcji:

Żywiec. Spragnieni nagród?

Data:

29.05.2013 – 28.06.2013

Komunikacja:

POSm, secondary placement - standy, prasa konsumencka, kampania internetowa

Z końcem maja 2013 r. zorganizowaliśmy loterię z podwójną mechaniką dla marki Żywiec w sklepach sieci Polomarket. Każdy uczestnik, który dokonał zakupu promocyjnego produktu odbierał zdrapkę przy kasie umożliwiającą wygraną jednej z tysięcy nagród. Dodatkowo mógł wysłac promocyjny kod spod zdrapki i wziąć udział w loterii audioteksowej i grać o nagrodę tygodniową (5 000 PLN). First Line przy tym projekcie był odpowiedzialny za prawną organizację loterii, kreację mat. POS oraz ich produkcję, jak również projekt, produkcję, konfekcjonowanie i wysyłkę zdrapek do sklepów.

kv baner wobbler pudełko moduł gazetki