Klient / marka:
Bunge/Eleplant
Nazwa akcji:
Jak masło, a… Easy smarable!
Data:
28.04 - 11.05.2025
Komunikacja:
landing page, moduł w gazetce, kampania on-line
Od 28 kwietnia do 11 maja 2025 r. trwa akcja cashback Eleplant pod nazwą „Jak masło, a… Easy smarable!”, organizowana na zlecenie Bunge Polska sp. z o.o. i realizowana w sieci sklepów LIDL.
Aby wziąć udział w promocji, uczestnik musi:
- Zakupić w okresie promocyjnym dowolny produkt Eleplant w sklepie LIDL i zachować dowód zakupu.
- Zarejestrować dowód zakupu na stronie internetowej akcji.
- Uczestnik otrzymuje zwrot wydanej kwoty w formie przelewu na konto bankowe.
Do odebrania az 2000 zwrotów! Regulamin akcji dostępny jest
tutaj.
Agencja First Line Polska była odpowiedzialna za przygotowanie konceptu kreatywnego, kompleksową obsługę oraz koordynację całej akcji promocyjnej.