Klient / marka:
Bunge/Wawrzyniec
Nazwa akcji:
Nowa siła smaku!
Data:
12.06 - 29.06.2025
Komunikacja:
moduł gazetkowy, kampania on-line, kampania w SoMe
W dniu 12 czerwca wystartował konkurs konsumencki „Nowa siła smaku!”, organizowany na zlecenie Bunge Polska sp. z o.o. w sieci sklepów Lidl, promujący produkty Wawrzyniec High Protein.
W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:
- Dokona w okresie promocyjnym tj. w dniach 12.06 - 29.06.2025 jednorazowego zakupu produktu Wawrzyniec High Protein w sklepie „Lidl” i zachowa dowód zakupu.
- Odpowie na zadanie konkursowe polegające na zrobieniu zdjęcia i pokazaniu „Jak czerpiesz energię z produktów Wawrzyniec High Protein”.
- Odpowiedź wyśle na promocyjny adres mailowy promocja-wawrzyniec@1stline.pl
W konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody:
- Nagroda I stopnia: 3 x Rower górski KROSS Hexagon 3.0 ULT.RA
- Nagroda II stopnia: 10 x Słuchawki douszne JBL Live Flex 3
- Nagroda III stopnia: 30 x karta prezentowa do sieci LIDL o wartości 200 zł
Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.
Agencja First Line Polska odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, kompleksową organizację oraz koordynację akcji.