Konkurs konsumencki "Nowa siła smaku!”

Klient / marka:

Bunge/Wawrzyniec

Nazwa akcji:

Nowa siła smaku!

Data:

12.06 - 29.06.2025

Komunikacja:

moduł gazetkowy, kampania on-line, kampania w SoMe

W dniu 12 czerwca wystartował konkurs konsumencki „Nowa siła smaku!”, organizowany na zlecenie Bunge Polska sp. z o.o. w sieci sklepów Lidl, promujący produkty Wawrzyniec High Protein. 

W celu wzięcia udziału w Konkursie Uczestnik musi spełnić łącznie następujące warunki:

  1. Dokona w okresie promocyjnym tj. w dniach 12.06 - 29.06.2025 jednorazowego zakupu produktu Wawrzyniec High Protein w sklepie „Lidl” i zachowa dowód zakupu.
  2. Odpowie na zadanie konkursowe polegające na zrobieniu zdjęcia i pokazaniu „Jak czerpiesz energię z produktów Wawrzyniec High Protein”.
  3. Odpowiedź wyśle na promocyjny adres mailowy promocja-wawrzyniec@1stline.pl

W konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody: 

  1. Nagroda I stopnia: 3 x Rower górski KROSS Hexagon 3.0 ULT.RA
  2. Nagroda II stopnia: 10 x Słuchawki douszne JBL Live Flex 3
  3. Nagroda III stopnia: 30 x karta prezentowa do sieci LIDL o wartości 200 zł  

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

Agencja First Line Polska odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, kompleksową organizację oraz koordynację akcji.

kv