Startujemy z tegoroczną promocją Leżajska w sieci sklepów Biedronka
Podobnie jak w zeszłym roku startujemy z akcją promocyjną piwa Leżajsk (Grupa Żywiec) dedykowaną do sklepów sieci Biedronka. Liczymy na spektakularny sukces tej akcji. Zeszłoroczna promocja o budżecie nagród w wysokości prawie 400 000 pln cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – liczba zgłoszeń przekroczyła 130 000!
Zmieniają się realia biznesowe, zmienia się strategia marketingowa Biedronki i GŻ – w związku z tym podeszliśmy zupełnie inaczej do opracowania konceptu promocyjnego. Akcja ma zdecydowania bardziej wizerunkowy charakter, nagrody dopasowaliśmy kontekstowo zarówno do czasu trwania jak i oczekiwań ciągle ewoluującego klienta Biedronki. Do wygrania jest 60 nagród głównych – każda po 3000 pln, 6 gazowych grilli ogrodowych oraz 2050 hamaków.
Po raz kolejny realizujemy promocję konsumencką piwa Leżajsk we współpracy z agencją First Line – mówi Jacek Niemczyk, kierownik ds. rozwoju marek w DN. Firma potwierdziła podczas realizacji analogicznej akcji w zeszłym roku swój profesjonalizm i strategiczne podejście. Jesteśmy bardzo zadowolenie z zeszłorocznego wyniku, liczymy na jeszcze lepszy w tym roku.