Uruchamiamy trzy loterie dla Warki
Niezmiennie kontynuujemy owocną współpracę z jednym ze swoich kluczowych klientów - Grupą Żywiec.
Obecnie prowadzimy trzy loterie konsumenckie dla marki Warka – „Wykorzystaj okazję na wygraną” w sieci sklepów Polo Market, „Z Warką w Biedronce wejdź do gry” w sieci sklepów Biedronka oraz „Sięgnij po pewną wygraną” w sieci Delikatesy Centrum.
Wszystkie trzy akcje wykorzystują w swojej komunikacji motywy i nagrody nawiązujące do zbliżających się mistrzostw europy w piłce nożnej – wynika to oczywiście z faktu, że piwo Warka w 2012 jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.
Jak zwykle obsługujemy projekt kompleksowo – od konceptu przez kreacje i produkcje materiałów POS, obsługę organizacyjno-prawną, nadzór i koordynację akcji, na obsłudze wysyłki nagród kończąc.